Petitchef

miercuri, 17 noiembrie 2010

Prajitura cu mac


Aceasta prajitura ,am luat-o de undeva de pe net,nu stiu cui a apartinut,sper sa nu fie cu suparare,mie imi place la nebunie macul ,este preferatul meu ,in prajituri ,cozonac ,etc...
8 albusuriar
100 g mac
100 g cocos
2 linguri faina
250 g zahar
CREMA:
8 galbenusuri
200 g zahar
3 linguri faina
200 ml lapte
3 plicuri zahar vanilat
2 pachete unt
+
4-5 pachete biscuiti Picnic de vanilie

 Se bat albusurile cu zaharul
- se adauga faina, macul si cocosul si se incorporeaza usor, amestecand de jos in sus
- tava se unge cu pasta magica (1 lingurita ulei+1 lingurita faina+1 lingurita margarina)
- se coace la foc mic
Pentru crema frecam mai intai galbenusurile cu zaharul
- adaugam restul ingredientelor, mai putin untul, si le fierbem impreuna la foc mic, pana se ingroasa
- se lasa la racit (racorit - pana ajunge la temperatura camerei)si se adauga cele 2 pachete de unt frecate in prealabil pentru a scoate apa din ele
- se amesteca totul bine pana se omogenizeaza


- peste blat se intinde toata crema si se niveleaza frumos cu lama unui cutit
- intr-un castronel punem putin lapte caldut (eu am pus si o fiola de esenta de vanilie) in care scufundam scurt cate un biscuit si il punem peste crema
- aliniem frumos biscuitii apoi taiem prajitura printre ei - fiecare bucata de prajitura va fi delimitata de un biscuit
- lasam la frigider 1-2 ore, este divina ,se topeste in gura,dar nu tine mult ,am niste termite care devoreaza totul in citeva ore.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu