Petitchef

joi, 12 martie 2015

Placinte cu varza si cu branza

Ieri am avut, pofta sa mananc ceva cu branza,fetei mele ii trebuia placinta cu varza,asa ca am facut placinte cu varza si cu branza.Am impacat si varza si capra.Am folosit pentru aluat:
-700 gr. de faina
-50gr drojdie
-un pahar lapte
-un pahar apa
-o lingura de zahar
-un galbenusi de ou
-50 ml ulei
-un praf de sare
Se pune faina i,intrun lighean ,se face o groapa in mijloc ,se pune laptele caldut se amestecat cu drojdia ,zaharul ,galbenusul ,sarea ,uleiul si sarea ,se face un aluat ,se lasa la crescut,30 minute.
Pentru umplutura se da varza pe razatoarea mare ,se freaca cu sare ,se taie o ceapa,marunt,se caleste in putin ulei,se adauga varza si se caleste pana se inmoaie bine ,se lasa la racit .
Branza ,telemea ,se da pe razatoare .
Se ia cate o bucata de aluat ,se intinde ,cu mana ,pe masa unsa cu ulei ,se pune umplutura in mijloc ,se strang marginile ,sa nu iasa umplutura ,se intinde iaras,se da o forma cat de cat rotunda si se prajeste in tigaie,pe o parte si pe cealalta.Pofta buna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu