Petitchef

duminică, 29 martie 2015

Tort dobos

Am facut acest tort ,de ziua mamei mele ,am vrut sa fie ceva nou si delicios.Am folosit pentru foi:
-10 oua
-10 linguri de zahar 
-10 linguri de faina
-un praf de sare 
-o lingura de ulei
Pentru crema :
-6 oua
-12 linguri de zahar 
-200 gr, ciocolata
-200 gr. unt
Pentru foi am batut albusurile spuma ,am adaugat zaharul ,galbenusurile,uleiul si faina cernuta.Am copt 6 foi ,in tava .Eu am batut prima data 5 oua ,imi era frica sa nu se lase,am facut deci 3 foi apoi am batut celelalte 5 oua si am copt alte 3 foi.
Pentru crema am pus ouale intregi ,cu zaharul si am batut pe aburi ,pana s-a ingrosat,am adaugat ciocolata ,dupa ce s-a racit am adaugat untul frecat cu putin zahar.
Am pus pe fiecare foaie crema si restul deasupra,am ornat cu floricele din pasta de zahar.A fost super bun ,desi imi era frica sa il fac ,din cauza foilor ,dar a fost totul bine .


2 comentarii: