Petitchef

sâmbătă, 23 mai 2015

Nuci

Am cumparat ,dupa mari cautari ,o presa pentru nuci,de pe net ,a tot stat intr-o cutie ,pana am gasit o reteta buna ,am facut reteta Jamilei,imi place femeia asta,eu am facut mici modificari ,dar rezultatul a fost super bun.
Pentru coji :

-250 gr. unt moale
-600 gr. faina
-4 oua
-10 gr. praf de copt
-4 linguri de zahar pudra
-un praf de sare
Crema:
-200 gr.biscuiti
-200 gr. nuca macinata
-300 ml. lapte
-4 linguri de cacaua
-100 gr. unt
-100 gr. zahar
Am frecat untul cu zaharul pudra,am adaugat ouale unul cate unul,am adaugat faina ,lingura cu lingura ,trebuie  sa fie un aluat ,moale si,nelipicios.Facem bilute mici ,din aluat ,am incalzit forma de nuci ,nu foarte tare,am uns cu putin ulei ,doar prima data ,am pus bilutele si le-am copt pana s-au rumenit usor  cojile.Au iesit 140 de bucati ,la mine nu a trebuit curatate cojile .
Am maruntit biscuiti bine ,bine ,am pus nuca macinata,cacaua ,zaharul si untul le-am topit in lapte fierbinte ,am amestecat pana am obtinut o crema,am umplut fiecare coaje cu aceasta crema,am lipit cate 2 jumatati ,sa se formeze o nuca,le-am pudrat cu zahar pudra.Trebuie sa stea cel putin 12 ore ,pana sa fie devorate ,se vor fragezi .Sunt delicioase si de efect.





Am avut si doua ajutoare de nadejde Andrei si Madalina.

;

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu